A Vulkan Vegas nagyon jól példázza, hogy hogyan kellene minden szolgáltatásnak foglalkoznia a felhasználói visszajelzésekkel. Ezek ugyanis jelentős mértékben hozzájárulhatnak egy adott felület fejlődéséhez, előrelépéséhez. A felhasználók igényeinek megismerése elengedhetetlen része egy jól működő szolgáltatásnak, és bár ezzel a legtöbb vállalkozás tisztában van, leginkább csak az adott projekt kezdeti időszakában fordítanak erre figyelmet.
A lelkesedés hamar lankadni kezd, és idővel már meg sem nyitják a beérkező levelekkel teli postafiókot.
A Vulkan Vegas azonban, ahogyan említettem, jó példát tud mutatni, ugyanis annak ellenére, hogy évek óta jelen van már az online térben, napjainkban is kíváncsi, és rendszeresen vizsgálja, összegzi a felhasználók visszajelzéseit.
Nemcsak a Vulkan Vegas csapatától függ
A fejlődéshez vezető út azonban mindkét fél felelőssége. Ahhoz, hogy például a Vulkan Vegas legyen amit vizsgáljon, szükség van azokra a bizonyos visszajelzésekre. Ugyanez érvényes bármilyen más online szolgáltatás esetében is, hiszen hiába várja egy fejlesztő csapat a célközönség visszajelzését, ha az nem érkezik meg, vagy csak nagyon minimális mértékben.
Felhasználóként magam is fontosnak tartom a legtöbb esetben, hogy visszajelzéseket küldjek, hiszen mindig azt remélem, hogy minél több visszajelzést kap egy vállalat valamilye szempontok kapcsán, annál nagyobb az esélye annak, hogy a hiányosságok esetében például megtörténik a javulás.
Nemcsak akkor szoktam megkeresni egy-egy online szolgáltatás ügyfélszolgálatát, amikor valamilyen problémám, negatív észrevételem van, hanem akkor is, amikor valamilyen funkció, jellemző nagyon hasznosnak bizonyult számomra, vagy ha valamilyen klassz terméket szereztem be. Lehetséges, sőt, biztos, hogy nem minden vállalkozás fordít ezekre a visszajelzésekre figyelmet, de bízom benne, hogy a Vulkan Vegas nem az egyetlen szemfüles szolgáltató, és másokhoz is eljut az üzenetem.