Túl drága a céges ajándék emblémázás?

Az ügyfélközpontúság talán azért is vált ennyire hangsúlyossá az elmúlt években, mert az embereknek elegük lett abból, hogy csak a köteg pénzt látják bennük. Egy céges ajándék emblémázás viszont könnyen megoldja és megelőzi az ilyen fajta sérelmeket, hiszen egy ilyen kicsi lépéssel is elérheti már, hogy pozitív, emberközpontú üzenetet közvetítsen a vállalkozásáról. Ennek a sikere csupán abban rejlik, hogy valóban odafigyel a kliensek igényeire, és például egy névjegykártya helyett, ami jobb esetben a pénztárcában gyűrődik pár hónapig, inkább egy használati tárggyal lepi meg az embereket.

Ez lehet egy írószer is, ami aztán valószínűleg lényegesen többször vonja majd a figyelmet a reklámra, mint egy kártya, de akár egy kávézós bögre is. Egy céges ajándék emblémázása pedig nem kerül nagy összegbe, hiszen a legtöbb helyen az ezzel foglalkozó vállalkozások nagy tételek esetén számos kedvező akcióval várják az érdeklődőket. Tegye meg ezt a kis lépést is a siker és a folyamatos fejlődés érdekében.