Haladjunk a korral és figyeljünk a fiatalokra!

Az újabb generációknak, ahogy belecsöppennek az üzleti világba, ma már egyértelmű, hogy az olyan dolgok, mint egy jó honlap, vagy az arra épített látogatottság növelés már alapvető kell, legyen egy olyan cégnél, ami előre akar jutni a piacon.
Párom épp most tapasztalja meg, hogy bár még csak most jött ki az iskolapadból, és első munkahelyén van, egyedüli fiatalként olyan dolgok egyértelműek és hétköznapiak számára, amit a korábbi generációk még csak nem is ismernek. Bár nem az a munkaköre, hogy fejlessze a cég működését, mégis egyre több és több javaslatát kezdik használni, ő pedig meglepődve konstatálja, hogy ezek a dolgok, amikben felnőtt, a cégvezetőknek még csak nem is ismerősek, pedig nem egy elmaradott, régi gondolkodású cégről beszélünk. Az, hogy a honlap jó legyen, valóban csak az első tégla, amivel egy cég a világban elindulhat és a számítástechnika segítségével könnyebben boldogulhat.
Ezt azért még az idősebbek is tudják, de azt, hogy miből áll a látogatottság növelés, vagy, hogy egyáltalán mi értelme és milyen egyéb segédprogramokat használhatunk, tetszik vagy sem, a fiatalabb generációtól a legegyszerűbb megtanulni.
Ezért azt javaslom, hogy alkalmazzanak fiatalokat vagy/és olyan cégeket, akik kifejezetten ilyen feladatokra szakosodtak.