Év végi hajtás a reklámügynökségeknél

A kereskedelemben a legpörgősebb időszak egyértelműen a Karácsonyt megelőző hetek, hónapokra tehető. Aki a kereskedelemben, -legyen az online vagy klasszikus kereskedelem- időben felkészül rá, megfelelő raktárkészlettel rendelkezik jó árat és jó marketinget alkalmaz, az jelentős profitra tehet szert és jó eredménnyel zárhatja az évet. De nem csak a kereskedők számára pörgős és stresszes ez az időszak. Gondolta volna, hogy a világban a reklám ügynökség cégeknél dolgozók számára is igen megterhelő és feszített tempójú az ünnepi időszak? Magyar reklámügynökségek sokszor túlóráznak is, hogy az ügyfeleik karácsonyi kampányait koordinálják. Ilyenkor különösen fontos, hogy minden flottul és pontosan a megbeszéltek szerint menjen, hiszen többek között az idő rövidsége miatt nem lehet hibázni. Egy reklám ügynökség életében év végén még az okoz plusz feladatokat és munkát, hogy ilyenkor kell leadni a jövő évre vonatkozó terveket és elképzeléseket a partner cégek részére. Az új ügyfeleknek pedig a kiírt tenderek keretein belül  kell a magyar reklámügynökségek munkatársainak meggyőznie arról, hogy az új évben őket válasszák ügynökségként. Szóval bár a reklám ügynökségnél dolgozók jól keresnek, de ezért a pénzért jócskán meg is kell dolgozniuk akár akkor is, amikor más már pihen és készülődik a Karácsonyra.